Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 12.01.2015, 03:48
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Moon pidempään jo miettiny jekkupullosta tuttua etikettiä konepellin kokoisena toho mitsuun... taidan ihan vaan vittuillakseni toteuttaa ajatuksen...

Ps. Itsehän en juurikaan jäykkiä juo...
Pss.. enintään juovuksissa muutaman paukun...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:05 (GMT +2).