Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 11.01.2015, 02:19
akp akp ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.11.05
Sijainti: Forssa, Finland.
Viestit: 668
Perusasetus

muutaman hondan,hiasen sekä liteacen myynyt noille afrikan ukoille ja ei mitään ongelmia ole ollut. luovutustodistus kyllä kannattaa tehdä aina ihan vaan varmuuden vuoksi myi sitten suomalaiselle tai ulkomaalaiselle.
mulle on tullut jostain sellainen käsitys että isompien scanioiden koneet niille vaan kelpais? voin tietty olla väärässäkin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HoJolla Afrikkaan Nalle Linkit 5 31.08.2010 12:05
Myyty isuzu pick-up (men afrikkaan) -sami- O/M/V Ajoneuvot 6 24.09.2009 14:19
Taas jotkut matkalla toyotalla afrikkaan. Tojo4wd Linkit 1 15.04.2007 08:24
Myyty Afrikkaan: 2kpl kylmäkompuroita (380V) kuvia Reetu O/M/V Muut 3 26.01.2007 21:31
Maastureita Afrikkaan Tekniikka & Jutustelu 2 07.01.2005 22:44


Sivu luotu: 06:28 (GMT +2).