![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Joskus on vaan pakko ajaa rajotinta vasten mutta ei todellakaan aina. Turvavälin pitäminenkin on hankalaa vaikka sitä kuinka yrittäisi, jostain syystä suomessa on semmonen tieliikenne kulttuuri että rekasta vaan on pakko päästä ohi ja sitten tullaan siihen nenän eteen ja sitte voikin taas sanoa morjensta sille turvavälille. ja kyllä olen itsekkin joutunut ajamaan pitkiäkin matkoja haittiksen takana alhaisen nopeuden vuoksi ja tiedän itse että tommonen täysperä ei kiihy ja siinä ei riitä vauhti turvalliseen ohitukseen. Jos ei oikiasti ole pitkää suoraa jossa tehdä se turvallinen ohitus vaarantamatta muita tien käyttäjiä.. ja kyllä tulee väistettyä pyöräilijät ym muut jotka kulkee tuolla valta väylillä tien vartta koska tiedän sen että rekastakin tulee melkonen imu kun vierestä pyyhkäset, ja tahallani en ole kenenkään päälle ajamassa, itte tässä joutuu pelkäämään että millon joku ajaa mun alle, onhan noita alleajoja ollut jo 48 kpl tänä vuonna.
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa | mäksä | Chit-Chat | 1390 | 15.01.2022 19:25 |
| Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 | sampolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 50 | 11.02.2014 13:39 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 | Ewerglade | Chit-Chat | 1816 | 01.01.2014 17:16 |
| Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! | Rompe1 | Chit-Chat | 1140 | 03.01.2013 18:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |