Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 09.12.2014, 00:27
Mts2 Mts2 ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 17.11.14
Sijainti: Tampere
Perusasetus

Joskus nuorempana tuli jonkun verran hengattua noiden poppoiden kanssa, mutta aika nopeasti tuli otettua pesäeroa, kun itse suuntautui enemmän sinne vanhan kunnon työläisvasemmistolaisten suuntaan silloin ja näissä poppoissa päämäärinä tuntui olevan

a) kieltää kaikki yksityisautot
b) juoda viinaa ja käyttää huumeita mahdollisimman paljon
c) saada yhteiskunta maksaan kohta b
d) valittaa kaikesta

Lisäksi kun koko poppoo on aivan täysiä mikkihiiriä, joiden toiminta riittää just tuohon, että voidaan mennä kännissä porukalla rikkomaan ikkunoita ja hakkaamaan hevosia mutta muuten on kiva maata kotona juomassa kaljaa ja polttamassa ruohoa ja kaikki ideologia on vähintäänkin kaukana todellisuudesta.

Itse kun vietin isänmaallisesti itsenäisyyspäivää ajelemalla lauantaina viron kautta venäjälle, niin siinä rajan jälkeen kyllä taas mietittiin että seuraavan kerran vois tulla linja-autolla ja roudata noi kovimmat "suomi on paska maa asua"-ajattelijat mukanaan sinne sopivan syrjäiseen neukkulähiöön asumaan, mielellään ilman takaisinpaluuoikeutta.

Suomessa jokainen pystyy asumaan asunnossa, syömään, opiskelemaan ja viettämään ihan ihmisarvoista elämää, on sitten töissä, työtön tai sairas. Sillä edellytyksellä, että haluaa apua, kaikki ei ole paskaa, eikä ryyppää ja käytä huumeisiin kaikkia rahoja. Vaikka verottaja viekin puolet tuloista, enkä tykkää nykyisestä hallituksesta, niin ei mulla oo valitettavaa. En mä muualla haluais asua.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 23:41 (GMT +2).