Montaa makua
jos tarkoitat noita kuorma-auton pintanauhoja, niin ajokokemusta vuosikymmenten takaa: pinnoituksessa rungosta tulee jäykkä, ja sitäkautta ei "elä" samoin kuin alkuperäinen, oletettavasti? maasturin rengas.
ja kumiseos on myös nykyään kovaa (muutamaa hukkapala tullut käpisteltyä-)
Ja itselläni oli hodarissa pari vuotta sitten 31-10,5-15 nokian hakkapeliitta LT:t ja ne on huomattavan pehmyttä kumia verrattuna noihin ka:n vetopintoihinkin. -> siis polanne/jää pito on pinoitetulla oletettavasti huono, toki "sika" nastoilla voi yrittää korjata, ja kilometrejä varmaan kestää ajaa moninkertaisesti....
Ja tuo ka:n vetopinta on parhaillaan paljon karkeampi, kuin tuo nokian LT, joka tukkeentuu umpihangessa huomattavan herkästi. (nyt hodarissa GY duratrac 265/75-16 maltillisella DIY nastoilla, ja toimii huomattavan hyvin. (siis verrattuna noihin nokian hkp 31-10,5-15)
Siis minä olen (taannoin) ajanut noilla nauhapinnoitetuilla, "oikeilla-" pinoitetuilla, ja tehdasuusilla: Ja jos pitää ajaa matkaa/siviilikäyttöä; niin tehdasuudet renkaat on/tulee alle. (ja "kyljetkin"-pinnoitettuja on tullut taannoin myytyä, sen verran että eläissäni en hanki läheskään vastaavaa määrää renkaita)
|