Onko porukka kokeillu autoissaan teflonisia tiivisteitä, esim moottorissa?
Olin tuossa luennolla kuuntelemassa koulun puolesta, miten tiivisteet käytännössä toimii ja mitä tulisi ottaa huomioon niitä valittaessa. Luennon pitäjä sattui mainitsemaan, kuinka oli vaihtanut johonkin kilpuriin normi tiivisteiden sijaan tefloniset. Tästä innostuneena menin kyselemään lisää asiasta ja yllätyin kun kertoi miten teflon tiiviste toimii ja mitä se kestää. Lämmönkesto ja muut ominaisuudet kuullosti todella hyvältä. Eli kone voi käydä kuumempana ja silti ohut ölppä pysyy sisällä. Ja paras minusta näissä oli tämä:stefa ei tarvitse yhtä paljon voitelua, ja siltikkään se ei kulu ja ota lämmöstä itteesä!
(pää syy miksi kampuran ym stefat falskaa) Ite kokeilen kyllä jos nyt saan taas avattua ton jakopään. Tällä vois poistaa esim patrollista kampparin takatiivisteen valskauksen, johon ei es oem osat pysty