Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 22.10.2014, 10:12
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.520
Perusasetus

Tota noin, miks ne holkit pitää olla liimattu siihen kumiin? isoissa joustoliikkeissähän se revittää automaattisesti sen kumin / vulkanoinnin / liimauksen säpäleiks? ulkokuorihan liikkuu tukivarren tahtiin ja sisäholkki pysyy paikallaan korvakkeiden väliin kiristettynä. Jossain perus henkilöautoissahan ne kestää aikansa tolleenkin, mut offiauton joustoilla irtoholkit ois mun mielestä järkevämmät.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mistä saa puslia?? suzukimies Tekniikka & Jutustelu 16 15.04.2014 17:36
mistä puslat tukivarsiin Jande Tekniikka & Jutustelu 5 08.01.2011 12:35
Mistä Jousen korotus puslia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 1 10.02.2010 13:55
Mistä pajeron tukivarren puslia? jv Tekniikka & Jutustelu 8 11.11.2009 19:50
Lisää joustoa tukivarsiin ZeiZei Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2005 15:19


Sivu luotu: 13:16 (GMT +2).