Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 11.10.2014, 23:13
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Perusasetus

Jätevesi asetus?

Perinnönjaossa minulle tuli vanha kiinteistö. Tuo nykyinen jätevesiasetus vaan mietityttää, ja täällä kulmalla maailmaa ei ole kunnan paskaputkea.

Vessasta (käsienpesu allas ja paskapytty) menee putki kahteen betonirengas kaivoon, jotka ovat umpinaisia. Eli ei ole imeytyskenttää yms.

Keittiöstä (käsienpesuallas) ja saunan lattia kaivosta menee putki kahteen betonirengas kaivoon, joista ei myöskään lähde putkia mihinkään. Nämä ovat siis eri kaivoja kuin edellisessä kappaleessa.

Eli kuinka tämä nyky säännöillä menee? Kiinteistössä ei nykyään asu kukaan. Entinen asukas oli yli 68 vuotias. Kaivoilla on ikää 25 v ja 40? vuotta. Lakitekstiä olen koittanut lukea kännissä ja selvinpäin, mutten ole saanut tyhjentävää vastausta tähän tapaukseen.

Ja minulla ei ole rahaa laittaa tonneja kiinni minkäänlaiseen viemäri järjestelmään... Ennemmin ruuvaan paskapytyn irti.

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Viestejä / sivu asetus? D_Bar Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? 4 17.03.2014 18:44
-84 Veten radion kellon asetus Vuosimallit 1984-1996 6 29.08.2003 15:34
-84 Veten radion kellon asetus Vuosimallit 1984-1996 0 28.08.2003 17:03

Sivu luotu: 07:02 (GMT +2).