![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Onko kukaan asiaansa osaamaton koskaan räplännyt koneen säätöjä? Ruiskutuksen ajastuksella tai syöttöruuvia ruuvaamalla saa äkkiä kaikki persiilleen. Toisaalta jos syöttöä on liikaa, pitäisi näkyä mustaa savua.
En tiedä pidätkö pahana hintana vai et, mutta dieselmoottorikorjaamot ottavat n. 120 € koneen kunnon arvioimisesta, siihen kuuluu yleensä pumpun koeponnistus ja säätö, suutinten avautumispaineiden tarkastus, moottorin puristusten mittaus jne. Tuo kulutus on kyllä jo niin yläkanttiin että kannattaa ehkä tutkia asiaa. Itse en ole tainnut 3B:llä (3,4-litrainen) 14 litraa enempää satasella menemään vaikka se on melkein pelkästään maastossa poltettukin. Normaaliajossa, ruuhkassaistumisineen peli vie sen 10-12 l/100km, ja autoa on korotettu ja rengastettu jonkun verran. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bertan syöttöpumpun aikaistaminen | Stenax | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 13.10.2007 15:42 |
syöttöpumpun säätö BJ...s | turpolaattori | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.05.2007 20:53 |
2L-T syöttöpumpun johdot?(cressida) | Ahma | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 02.03.2007 12:31 |
Vitara ruiskun säädöt, voimansiirron kolinat,vent- | jamppa00 | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 03.11.2006 08:49 |
O:Turbo Patrollin Syöttöpumpun!! (3.3TD) | PatrolAss | O/M/V Muut | 4 | 17.01.2005 16:31 |