![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Öljyt kannattaa kattoa että on tarpeeks. Tollasta takavetosen/nelivetosen askia ei pitäs vedättää matalilla kierroksilla koska roiskevoitelu ei muuten voitele laakereita. Ajokierrokset aina vähintään 2000rpm ja vitosella ei saa hilata kärryä. ettei kuitenkin joku muu paikka helisisi? Vaihdekeppi tms? Laatikko rupee hajotessaan yleensä rohisemaan/kolisemaan/ujeltamaan
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu Mitsubishi L200 vaihdelaatikko (galant, pajeron pikkuloota) | karvanoppa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 22.03.2013 20:37 |
hilux helisee | tjl | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 05.01.2008 15:06 |
Mikä tojon jakoaskissa helisee? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.08.2007 08:13 | |
mersun jakoloota helisee | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 28.08.2007 19:51 | |
Troopperi helisee vienosti... | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 27.01.2005 22:50 |