Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.09.2014, 20:43
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Öljyt kannattaa kattoa että on tarpeeks. Tollasta takavetosen/nelivetosen askia ei pitäs vedättää matalilla kierroksilla koska roiskevoitelu ei muuten voitele laakereita. Ajokierrokset aina vähintään 2000rpm ja vitosella ei saa hilata kärryä. ettei kuitenkin joku muu paikka helisisi? Vaihdekeppi tms? Laatikko rupee hajotessaan yleensä rohisemaan/kolisemaan/ujeltamaan
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi
Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Mitsubishi L200 vaihdelaatikko (galant, pajeron pikkuloota) karvanoppa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 22.03.2013 20:37
hilux helisee tjl Tekniikka & Jutustelu 3 05.01.2008 15:06
Mikä tojon jakoaskissa helisee? Tekniikka & Jutustelu 11 31.08.2007 08:13
mersun jakoloota helisee Tekniikka & Jutustelu 7 28.08.2007 19:51
Troopperi helisee vienosti... Tekniikka & Jutustelu 8 27.01.2005 22:50


Sivu luotu: 22:37 (GMT +2).