Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.09.2014, 20:03
Hodari Hodari ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.01.12
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 56
Perusasetus

2.5 D4D viritys


Tähän vois kirjotella kaikenlaista tietoa toyotan 2.5 D4D moottorin virityksestä. Itseäni kiinnostais tämä aihe kun ei haullakaan löydy mitään yhtenäistä topiccia. Tehoboksit on vissiin ainoa vaihtoehto tehon nostamisseen mutta niitäkin on monenlaisia eli jatkaa ruiskutusaikaa tai nostaa rail painetta.

Oman hiluxin kone on 102hp ja on kyllä niin veltto että pakko on jotain keksiä. Yksi tekijä on vielä se että ilmeisesti osa näistä 2.5 D4D versioista on muuttuvasiipisellä ahtimella.

Eli mielipiteitä eri bokseista ja muitakin ideoita kiitos.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin viritys Suzukisj410K Tekniikka & Jutustelu 85 18.03.2014 20:51
Tankin viritys Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 2 17.04.2011 18:51
Apparin viritys. Repro Chit-Chat 7 16.08.2009 20:23
Viritys/tulipalo Ipe64 Tekniikka & Jutustelu 7 26.05.2006 16:55
Viritys Lars Motoring 0 18.06.2002 07:24


Sivu luotu: 02:49 (GMT +2).