![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() 2.5 D4D viritysTähän vois kirjotella kaikenlaista tietoa toyotan 2.5 D4D moottorin virityksestä. Itseäni kiinnostais tämä aihe kun ei haullakaan löydy mitään yhtenäistä topiccia. Tehoboksit on vissiin ainoa vaihtoehto tehon nostamisseen mutta niitäkin on monenlaisia eli jatkaa ruiskutusaikaa tai nostaa rail painetta. Oman hiluxin kone on 102hp ja on kyllä niin veltto että pakko on jotain keksiä. Yksi tekijä on vielä se että ilmeisesti osa näistä 2.5 D4D versioista on muuttuvasiipisellä ahtimella. Eli mielipiteitä eri bokseista ja muitakin ideoita kiitos.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin viritys | Suzukisj410K | Tekniikka & Jutustelu | 85 | 18.03.2014 20:51 |
Tankin viritys | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 17.04.2011 18:51 |
Apparin viritys. | Repro | Chit-Chat | 7 | 16.08.2009 20:23 |
Viritys/tulipalo | Ipe64 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.05.2006 16:55 |
Viritys | Lars | Motoring | 0 | 18.06.2002 07:24 |