![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Omavalmistevalojen laillisuus???uppista, joko on tietäjät kesälomilla?? mites on maTTi tai muut katastusmiehet/asiasta perillä olevat...ankarasta kooklettamisesta huolimatta ei varmaa tietoa löytynyt...mitkä ovat vuosiluvut jolloin tulivat pakollisiksi: a)lähivalot+kaukovalot (1984)?? b)vilkut, siis ei sellaset vinkkarit vaan nämä nykymallin sähkölamput... c)parkit/takavalot perustelua kysymykselle.. kysymys katsastajatpistecomissa: "Mistä lähtien hätävilkut pakolliset ? Lähi-,ja kaukovalot pakolliset -84 ->. Lasketaanko takavalot lähivaloiksi ? Saako tehdä itse vaikka punaisesta muovista takavalot jos ei kerran tarvitse olla hyväksytyt ??? Jokaisella etu/sivu-vilkulla ja lampulla on siis oma merkintänsä. Koska -77 kadetissani vilkkujen ei tarvitse olla hyväksytyt saanko siis laittaa minkä vaan auton minkä vaan vilkun miksi vaan vilkuksi kadettiini ? Tai tehdä itse vaikka oranssista muovista ? ja vastaukset: 1. 1.1.1989 2. Takavaloja ei lasketa lähivaloiksi. 3. Jos hyväksyntää ei vaadita, valot voi tehdä itse. 4. Saa laittaa. 5. Voi tehdä" oletus, auto vaikka 1976 vuosimallinen ranke...jos joku näistä lampuista tulis pakolliseksi tuon 76 jälkeen niin helpottaisi oleellisesti esim. rankun perävalojen korvaamista vaikka pleksillä...jos ei pakollinen=ei hyväksymisnumeroa=omavalmistekin käy????mitä hittoa tämä tarkoittaa et esim ton kadetin vilkut ei tarvi olla hyväksytyt... kommenttia... Edited by - veejii on 27/06/2005 08:42:38
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
päävirtak. laillisuus? | ryobi | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 03.02.2006 20:50 |
Kemppi lukon laillisuus | akke | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 02.03.2005 15:16 |