*Perjantaina otti hiukka pattiin, ku naaras soitti renkaan räjähtäneen kotimatkalla töistä, ja itse olin jo Tampereella muuttohommissa. -> ei pitäis lähtee kotoonsa minnekkään.
*Eilen otti kupoliin ensimmäisen kerran, ku mentiin sitä rengasta vaihtamaan Lopen Shellin pihaan ja naaras kysyi, että onko minulla sen auton avainta mukana?
*Toinen hermoromahdus tuli, kun huomasin vasemman astinlaudan olevan taipunut lokaria vasten siten, että lokarissakin on sitten pysyvä muodonmuutos. Naaras oli perjantaina koittanut omatoimisesti rengasta vaihtaa, ja tunkannut henkilöautomaisesti helmasta.
*Kolmannen kerran siihen samaan väsymykseen tuli, kun oli jo kroppa aika väsyny viikonlopun muuttokeikan jäljiltä, ja ei se vararengas vaan noussut riittävän korkealle nostaessani, ja sipaisi kauppakassista munakennon maahan -> kaksi munaa rikki. Sillon mun itsehillintäni hieman jo rakoili, ja saatoin kirota hieman.
Tuo lokariepisodi oli vielä sikäli hauska, että kun ostin kalliilla liki museokuntoisen HooJiin, niin naaras epäili minun "rytyyttävän sen paskaksi jossain metsikössä", mutta se oli kuitenkin hän itse, kun tämän alamäen aloitti.