Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.08.2014, 19:47
Jussi Heinonen Jussi Heinonen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Salo
Viestit: 434
Perusasetus

Kivasti meni taas juu! Jarrutkin hävis kokonaan vasta Piihovin valoissa
Sain nyt nesteet pysymään sisäl sen verran et kai sillä ensi viikon töihin ajaa.
PS. Tepalle pitää saada edes joku auto ettei sillä oo niin paljon aikaa suun soittoon ja kuvaamiseen
__________________
Salon Seudun Offroad Ry
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 -Kaisa- Tapahtumat 8 02.04.2011 07:30
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... MakeO Linkit 22 08.03.2006 08:18
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54


Sivu luotu: 22:30 (GMT +2).