![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Pitäiskö aavistuksen omaisesti rytkäyttää tätäkin eteenpäin!
Tai lähinnä selitellä miks ei oo menny etiäpäin.. ![]() ![]() Ennen safaria tuli kuitenkin muistot edellisiltä ryvetysreissuilta mieleen ja tahdoin autoon kunnolliset vetopisteet keulaan, se bj:n toisenpuolen avokoukku kun ei ole mikään optimaalinen laitos mielestäni pitemmän päälle.. Siis reikää puskimeen vaan rohkesti! Tuollaiset väkästelin reiän tukkeeksi, Lenkki osa on metsäkoneen ketjujen liitoslenkki joka on yleensä viistosti lyhyeltä matkaa kyljestä auki että siihen saa pujottaa jatkoksi toisen samanlaisen. Pirun kovaa matskua!! Nuo kun on vielä tarkoitettu hitsattavaksi niin ovat ihan ok tähän tarkoitukseen. ![]() Tais olla 16mm lenkin paksuus, latta oli aavistuksen ohkasempaa. Eli täl viisiin oli tarkoitus nää pistää kiinni, tuosta kun vetää kiinni pultilla niin sitoo samalla tuon puskurin runkoon tiukemmin kiinni kun tuossa kohden ovat vielä päällekkäin runko/puskurinrunko. Tuollaiset niistä tuli, hitsuuttelin ne vielä ehkä tyhmyyttäni kiinni vielä puskuriinkin.. No, eipähän tursua ruostetta tai muuta möhnää reikien välistä! Tässä sitten hypätäänkin jo seuraavaan päivään safarille! Sakkelit roikkuu keulassa niin on hyvä nyppiä jos tarve vaatii, kuvat on oikeastaan vika järjestyksessä kun nuo tuli vasta maalata sahvaarin jälkeen vaan haitanneeko tuo! ![]() Auto eteni mielestäni hyvin!! Vaijeria ei tarvinnut olla reitin alkupätkillä juurikaan oikomassa ja etulukottomaksi autoksi keräsi jopa parit kiitokset etenemisestään! ![]() ![]() Mutta kuten usein niin itku pitkästä ilosta! ![]() ![]() Lopputuloksena auto sammui vinssin kardaani mutkalla, auton pohjaa vasten vaijerit riekaleina ja niin kireällä että vaihdelaatikko oli käytännössä myös auton pohjassa kiinni.. Johtosarjaan oli tullut myös mittaa lisää n. metri.. Tässä kohtaa loppui safari minun osalta.. ![]() Seuraava viikko joka piti olla etuakselin kasaus ja allelaitto viikko menikin sitten autoa ehjäillessä, isäukko tuumi että hyvähän noista sakkeleista oli autoa tietty kotiin vetää ja sopivat myös hyvin auton traktorilla pystyyn nostoon pesua varten oikein hyvin! ![]() Loppusaldona auto kaipasi uuden johtosarjan konehuoneen liittimeltä taaksepäin, (sellainen meni kokonaan uusiksi liittimen pinnejä myöten) tämä oli oikeastaan hyväkin juttu sillä entisestä löytyi mielenkiintoisia rosvoiluja yms.. Nopeusmittarin vaijeriksi tuli original uudenveroinen, (ollut itsellä vuosia varalla) käsijarruvaijeri on nyt uusi 2000 vuosimallin mesen sport coupen käsijarruvaijeri. Jakolodjun stefoja meni myös uusiksi kuten vinssin kardaani.. Kohtuu hyvä saldo pikku vinssaus nyppäisystä! Heh! ![]() Viime viikonloppuna tuli sitten harrastettua vähän erilaista motorsporttia! Tuli lähdettyä hinuriksi (ei sitten mitään kaksimielisyyksiä tästä!) kiteelle jokkiksen evk sm kisoihin! ![]() ![]() Jatketaan tarinaa kun saan aikaiseksi kasata tuon etuakselin ja rupean survomaan paikoilleen! Nyt näitä harrastuksia haittaa työ ja metsästyskauden alkaminen, mutta tänä syksynä vielä tapahtuu.. ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
BJ-42 Kunnostus käyttöpeliksi. | tp | Maasturiprojektit | 5 | 27.11.2015 16:12 |
Myydään Cosworth kisamoottorin ja käyttis. | Kala92 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 12.05.2012 23:21 |
BJ-42 kunnostus? | tp | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 08.08.2011 20:55 |
Ostettu Käyttis autoa toyota Hj,Bj tai nissan patrol, YM | Anfi | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 09.12.2010 17:16 |
Ajo jälkien hoito ja kunnostus | Peeveli | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 23.01.2006 14:33 |