Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 14.08.2014, 18:36
Danlig Danlig ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 18.08.12
Sijainti: Kemi, Lappi
Viestit: 459
Perusasetus

Kaikissa niissä kolmessa Jeepissä joita on ollut, niin laatikon lämmöt on talvipakkasessa
ollut yleensä ihan normaalit maantieajossa, siellä 50-70 asteen hujakoilla - ison lisäjäähdyttimen kanssa auton oman flektin kohdalla. Se ei ole liian kylmä, vaan aikalailla optimilämpö automaatille. Nykyisellä autolla ekat pari kilometriä kovemmalla pakkasella menee max. kolmosvaihteella, ennenkuin lootan lämmöt nousee yli nollan ja älyboksi antaa laatikon käyttää myös OD:ta. Jossain polttoainepihissä pikkudieselissä (ja nykyisin myös bensakoneessa) varmasti voi olla laatikko liian kylmä, kun ei koneen lämpöjä tahdo saada kovalla pakkasella nousemaan edes normaalilämpöön. Esim. mutsin '11 VW Golfissa (1.4FSI ahdettu) ei moottorinlämpö nouse -20*C pakkasella normaaliajolla yli 70 asteen.

Jeepissä moottorin lämmöt on ~1-2km jälkeen +50, 3-5km jälkeen +100*C. Se on näitten bensakrematorioiden hyvä puoli, että koppiin ei tartte jäätyä kuin muutaman minuutin ajan.. [/QUOTE]

Mites sit ku on enemmä ku -30?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
361d:n moottorin lämpö maakari Tekniikka & Jutustelu 3 03.07.2012 20:27
HJ61 lämpö ongelma ärjyy70 Tekniikka & Jutustelu 77 14.02.2012 00:37
Automaatin öljyn lämpö tolavi Tekniikka & Jutustelu 4 25.04.2008 12:08
lämpö ongelmia Tekniikka & Jutustelu 5 13.04.2006 21:56
laturin/alipainepumpun lämpö? Tekniikka & Jutustelu 1 20.06.2005 10:30


Sivu luotu: 18:45 (GMT +2).