Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #27  
Vanha 11.08.2014, 23:20
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Tässä ny pikkutietoo....

Onko tuo AAZ suoraruisku? Kun isompi mäntä ja korkeempi isku, niin alkaa kotelossa paineet olemaan melko mittavat! Ja ruiskutusmäärät samoin. Rullien korkeus, paljonko eroa?

Sitten mikä on K-mitta AAZ pumpussa, ja saako madallettua, kuten jousen D-arvo? Ennakonsäädön paine? Kotelon syöttöpaine ja käynnistyksen kotelopaine??? Onko pumppu kuormituksen tuntevalla säätimellä vai mekaanisella?
Näissä kun kaikki vaikuttaa kaikkeen...

Nämä ihan perusjuttuja pumpun toiminnan takia, jottei kotelo räjähdä silmille.
__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty DMT VE-R rc uusi zimi O/M/V Muut 1 07.05.2014 21:45
Bosch VE-pumpun säätö? kippo86 Tekniikka & Jutustelu 8 18.11.2013 10:56
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö solihull Tekniikka & Jutustelu 21 25.02.2013 20:59
Ostettu bosch VE pumpunkara 4runneri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.08.2011 17:46
I've got everything I need SamppaFIN Jokes 0 10.07.2003 20:26


Sivu luotu: 13:23 (GMT +2).