Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Joillekin näyttää tuo luetun ymmärtäminen olevan tosi vaikeaa. Jos olisit lukenut kommenttini marjastajatapauksesta kokonaan niin olisit ymmärtänyt että en puolustellut maanomistajan toimintaa vaan totesin että ei ollut loppuun asti harkittu kun kantoi sen puun sinne "kostomielessä" eli harkinta petti!!! Ja poliisin mielestä rikosta ei ollut tapahtunut vaikka sinne puunrunko olikin ilmestynyt
Mitä noihin yksityisteihin tulee niin tässä viimeisin lehtijuttu. Teikäläisellekin ihan asiallista tietoa Autolla ajo ei vieläkään kuulu jokamiehen oikeuksiin vaikka jotkut niin kuvittelevat
http://www.iltalehti.fi/autot/2014080518542060_au.shtml
Tuohon kysymykseen että milläkö autolla olen itse ajanut kisoja. En ole itse kisannut offiautolla vaan tehnyt kisoja jotta toiset sais ajella, mm. offitrialkisoja 90-luvulta lähtien  Nykyisin lähinnä auttamassa turkulaisia kun Espoossa ei enään ole kerhoa jolla olis resursseja eikä kiinnostusta kisoja järjestää 
|
No sopivasti epäselvä kirjoitus voidaan tulkita monella tavalla. Eli kirjoita selvemmin niin ei tartte arvailla tai selitellä että mikä on asian pointti.
Nyt tuli mieleen erän kirjoitus 4x4maailmassa ja ne kymmenet kannustavat viestit suunnistuskisoihin liittyen jne... Ja se AKK jatkuva kehuminen. No eipä tartte suunnistusjutuista enää kiistellä tai kohta yhtään muustakaan offiin liittyen kun vehkeet on myynnissä tai talliin hylättynä yhdellä sun toisellakin. Pula-aika vai nämä "auttamiset" on syynä tähän hiljentymiseen täällä kotimaassa, sen tietävät varmaan offiväki itse parhaiten...