Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 05.08.2014, 21:18
Patu925 Patu925 ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.09.08
Sijainti: Imatra
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Joillekin näyttää tuo luetun ymmärtäminen olevan tosi vaikeaa. Jos olisit lukenut kommenttini marjastajatapauksesta kokonaan niin olisit ymmärtänyt että en puolustellut maanomistajan toimintaa vaan totesin että ei ollut loppuun asti harkittu kun kantoi sen puun sinne "kostomielessä" eli harkinta petti!!! Ja poliisin mielestä rikosta ei ollut tapahtunut vaikka sinne puunrunko olikin ilmestynyt

Mitä noihin yksityisteihin tulee niin tässä viimeisin lehtijuttu. Teikäläisellekin ihan asiallista tietoa Autolla ajo ei vieläkään kuulu jokamiehen oikeuksiin vaikka jotkut niin kuvittelevat
http://www.iltalehti.fi/autot/2014080518542060_au.shtml

Tuohon kysymykseen että milläkö autolla olen itse ajanut kisoja. En ole itse kisannut offiautolla vaan tehnyt kisoja jotta toiset sais ajella, mm. offitrialkisoja 90-luvulta lähtien Nykyisin lähinnä auttamassa turkulaisia kun Espoossa ei enään ole kerhoa jolla olis resursseja eikä kiinnostusta kisoja järjestää
No sopivasti epäselvä kirjoitus voidaan tulkita monella tavalla. Eli kirjoita selvemmin niin ei tartte arvailla tai selitellä että mikä on asian pointti.

Nyt tuli mieleen erän kirjoitus 4x4maailmassa ja ne kymmenet kannustavat viestit suunnistuskisoihin liittyen jne... Ja se AKK jatkuva kehuminen. No eipä tartte suunnistusjutuista enää kiistellä tai kohta yhtään muustakaan offiin liittyen kun vehkeet on myynnissä tai talliin hylättynä yhdellä sun toisellakin. Pula-aika vai nämä "auttamiset" on syynä tähän hiljentymiseen täällä kotimaassa, sen tietävät varmaan offiväki itse parhaiten...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ihmiset: varokaa savolaisia! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 4 08.11.2014 21:49
Top-10 Kännisimmät ihmiset Palex Linkit 10 28.10.2007 13:28
Alkoholi & tupakka turmelevat aikuiset kansalaiset Hannu Niilo Paasivirta - Correct Opinions 1 18.08.2003 18:44
Huolimattomat ihmiset Lars Society 0 16.04.2002 18:52
Suomessa on maailman sairaimmat aikuiset! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:47

Sivu luotu: 23:35 (GMT +2).