Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat
Jos kyse oli yhden maanomistajan yksityistiestä joka ei ollut läpiajettava vaan umpiperä niin jos sen haluaa merkata niin voihan sen tolla puunrungollakin "merkitä" . Kyllä sen silloinkin tyhmempikin ymmärtää ettei tie ole yleisessä käytössä 
|
Viisas merkintä jos se toinen osapuoli motitetaan merkin avulla. Voisi melkein sanoa kiusanteoksi mutta nähtävästi se ajattelu on hylättävä kun minun maalaisjärki on vissiin väärässä.
Ja minun näkemys on se että jos tällä palstalla ei löydy kuin poikkiteloin olevia kommentteja ja ne käytännön hyvät työtkin on jääny hämärän peittoon (ja oon kyl joskus kysynyt muiltakin OFFIHARRASTAJILTA) niin en voi muuta kuin ihmetellä tätä hyvyyden määrää... Saattaahan se olla että kun oon sitä rahvasta mikä pyörii tuolla metsässä välillä omalla autolla, välillä kyydissä, ja ehkä joskus jopa järjestävän tahon edustajanikin niin olen vissiin sitten pihalla että mitä se offiharrastus käytännössä tarkoittaa. Niin että milläsella autolla sitten oot osallistununu kisoihin tai safareihin?