Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 04.08.2014, 06:49
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Byrocrat Näytä viesti
Ennemminkin kysyisin, että miksi sen kaverin piti parkata kikottimensa tien tukkeeksi jos kerran oli ojaton tie ?? Olishan se voinut pysäköidä päätien varteen niin ettei estä kulkua metsätontille !!!
Yhtään tietämättä minkälainen metsätontti siellä lienee niin ei nyt itselläkään ihan ensimmäisenä tule mieleen että joku maajussi haluaa ajaa metsäänsä juuri sillä hetkellä kun olen itse siellä vaikkapa marjastamassa tai koiraa ulkoiluttamassa. Totta kai ajan siihen kohtaan missä on ajoramppi metsään. Mut jos on ojaton tie niin se maajussi varmaan tarpeen vaatiessa osaa ihan itse sillä kinnerillään ajaa vaikka sen "ojan" kautta palstalleen. Vielä kun tuossa ei ilmeisesti mitään ojaa ollut. Enkä mä kyllä minkään päätien varteen todellakaan pysäköisi autoani. Huomattavasti suurempi mahdollisuus että joku kylän juopposankari vetää Sierransa siihen keulaan tai perään kun se on tien laidassa. Mutta jos se on pysäköity tuollaiseen metsäliittymään ja vielä metrin parin päähän siitä tiestä niin tämäkin mahdollisuus pienenee huomattavasti.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ihmiset: varokaa savolaisia! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 4 08.11.2014 21:49
Top-10 Kännisimmät ihmiset Palex Linkit 10 28.10.2007 13:28
Alkoholi & tupakka turmelevat aikuiset kansalaiset Hannu Niilo Paasivirta - Correct Opinions 1 18.08.2003 18:44
Huolimattomat ihmiset Lars Society 0 16.04.2002 18:52
Suomessa on maailman sairaimmat aikuiset! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:47

Sivu luotu: 20:21 (GMT +2).