![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() VE syöttöpumppuelikkäs onko tietäjää ve pumpuista itsellä zexel mutta ilmeisesti sama kuin bosch, suomen diisseli huollot tuntuu niin nihkeitä olemaan antamaan tietoa tai puhuvat mitä sattuu. onko kaikissa ve pumpuissa se pystyvipu mikä tulee nestepään männässä olevaan liuku holkkiin? yks diisel huolto väitti että vain tässä minun kyseisessä pumpussa sellainen on ja toinen sanoi löytävänsä varaosia hyllystä mutta ei myö niitä muutakuin lähettämällä pumpun sinne huoltoon. ebäystä löytyis kyseistä vivustoa (ainakin luulen jos ymmärrän yhtään lontoota) mutta eri ve pumpun tyypille, kuitenkin käytettyjäkin pumppuja on eri numerolla sopivia ja samannäköisiä myytävänä tuohon minun rakkineeseen.. hitsaanko vivuston läjään ja kovaa ajua ![]()
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty DMT VE-R rc uusi | zimi | O/M/V Muut | 1 | 07.05.2014 21:45 |
Bosch VE-pumpun säätö? | kippo86 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.11.2013 10:56 |
BOSCH VE -pumpun ajoituksen säätö | solihull | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.02.2013 20:59 |
Ostettu bosch VE pumpunkara | 4runneri | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.08.2011 17:46 |
I've got everything I need | SamppaFIN | Jokes | 0 | 10.07.2003 20:26 |