![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Älä kokeile, kopioi toimiva. Olennaista on että säilytät orkkis camberin eikä perää kannata kääntää liianylös käyttöautossa voitelupulan vuoksi. Kysy rohkeasti ensin ennenkuin tartut rälläkkään.
Kyllä me kerrotaan mutta useimmat vittuilee kaupanpäälle. HYvä alku, kysyit ensin mutta mitä teit?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
LJ:n etujousien erilaisuus ??? | Rompe1 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 12.08.2009 21:39 |
Shackle reversal HJ | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.11.2008 15:48 |
"Shackle Reversal" leimakelpoisuus ja kokemuksia? | HJ60 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.01.2007 21:31 |
Shackle reversal HJ-6X | hakoteilla | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 06.02.2006 21:37 |
shacle reversal kannattaako? | POHTO | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 20.02.2004 10:17 |