Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 22.07.2014, 22:39
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Älä kokeile, kopioi toimiva. Olennaista on että säilytät orkkis camberin eikä perää kannata kääntää liianylös käyttöautossa voitelupulan vuoksi. Kysy rohkeasti ensin ennenkuin tartut rälläkkään.
Kyllä me kerrotaan mutta useimmat vittuilee kaupanpäälle.

HYvä alku, kysyit ensin mutta mitä teit?
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ:n etujousien erilaisuus ??? Rompe1 Tekniikka & Jutustelu 4 12.08.2009 21:39
Shackle reversal HJ osilpi Tekniikka & Jutustelu 2 07.11.2008 15:48
"Shackle Reversal" leimakelpoisuus ja kokemuksia? HJ60 Tekniikka & Jutustelu 5 11.01.2007 21:31
Shackle reversal HJ-6X hakoteilla Tekniikka & Jutustelu 18 06.02.2006 21:37
shacle reversal kannattaako? POHTO Tekniikka & Jutustelu 4 20.02.2004 10:17


Sivu luotu: 17:35 (GMT +2).