![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Tuossa kahden akun rinnankytkennässä ei merkkaa niinkään amppeeritunnit, vaan akun sisäinen vastus. Parempikuntoinen akku pienemmällä sisäisellä vastuksella, ottaa sen latauksen vastaan ja voi hyvin ..se suuremmalla sisäisellä vastuksella oleva kuolee siitä sitten nopeasti pois ja lisää vaan sitten laturin näkemää kuormaa.
Noissa erotusreleissä on se vika, että ne alentaa latausjännitettä kuten spekseistä näkyy. Saattaa olla, ettei kumpikaan akku enää sen jälkeen lataudu kunnolla. Laittaisin tukevan pääkytkimen akkujen väliin ja toinen olisi hätävarana ladattuna valmiina tositoimiin tarvittaessa. Lataisin vara-akkua säännöllisesti erillisellä laturilla ja sitten metsäreissuilla voisi kytkeä ajoittain kiinni ja ladata siirtymillä jos varaus vajenee. |
Luokat |
jeep, valmet, wagoneer |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT : 76" 2 D Portal axle cherokee | young n dum | Maasturiprojektit | 551 | 17.04.2016 07:39 |
KeTTu TyTöT : 6X6 V8 DIESEL | young n dum | Maasturiprojektit | 68 | 30.12.2014 05:04 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT : DATSUN Princess cab | young n dum | Maasturiprojektit | 39 | 20.05.2013 08:13 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |