Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 12.06.2014, 07:26
Teme74:n Avatar
Teme74 Teme74 ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 26.03.11
Sijainti: Salo/Pertteli
Viestit: 882
Perusasetus

Casterin kääntö


Mä käänsin omasta kikottimesta casteria negatiiviseksi. Ne vaikutukset mitä huomasin, ovat kääntösäteen pienentyminen metrillä(mittanauhalla mitattuna) ja lievää puskemista tietyissä paikoissa. Rengas nousee tosi paljon paremmin pois "boorista" ja kiipeää sivuttain paremmin ylös. Eli jos renkaan ulkopuolella bl kehän vieressä on porras ja siihen ajaa portaan pituussuunnassa, niin siitä se nousee ylös helpommin kuin ennen. Vaikea selittää, mutta toivottavasti edes joku ymmärsi
Näin mulla vaikutti casterin kääntö. Entä jos auto olisi painavempi. Puskisiko vähemmän tms??
__________________
____________________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ:n Caster kulma Leca Tekniikka & Jutustelu 9 01.03.2012 08:38
Caster- kulma TOHJ61 Tekniikka & Jutustelu 3 28.01.2012 17:45
Myyty Toyota LJ:n takapenkki - negatiivinen lähtöhinta offroadjouni O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 08.08.2011 08:15
HDJ80 caster kit psk123 Chit-Chat 7 22.12.2010 20:03
panhardin puslat? caster kulma? ????? Tekniikka & Jutustelu 2 18.02.2008 22:58


Sivu luotu: 03:23 (GMT +2).