Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
juurin näin, siis akseleista ja vetopäästä yhteensopivuus todistus.
Tuohon pelkästään pulttaamiseen ja viimmeisen akselin takapuolelle ulottumisesta en osaa/muista/tms sanoa/kommentoida mitään.
Mutta tuohon alkuperäiseen jarrulisen kärryn kysymykseen; Nuo rumpujarruliset akselit on niin edullisia, että kannattaa miettiä 10v-30v purkuosia.
Toki jos joku "erikoiskäyttö", niin levyjarrullisia akseleita löytyy...
|
Tarvii alkaa hissuksiin metsästelee noita akseleita jos vaikka innostuis toteuttaa visioitaan.. lähinnä auton kuljetus traileria mietin tuossa tosiaan mihin toki tulis umpipohja joka taas mahdollistaisi kaiken muunkin sortin kuskailun.. polttopuiden ajoa täs olis vaik kuin tiedossa ku kerran torppa puulla on mahdollista lämmittää.. oon vaan niin laiska ajelee edestakas et toi yks akselinen vanha asuntovaunu on liian pieni mun makuun, eikä sillä mitään autoja muutenkaan kuskailla... tiä sit jos jostain sattus vastaan tommosia vastaavia akseleita pari mitä ton nykyisen kärrin alla on, lisäis muutaman ja tekis aisaan hiukan vahvistuksia ja vaihtas vetopään tarvittavan malliseksi... tosin ei tuokaan akseli ole ku 900kg kantavuudella... täytyypä tehdä laskelmia ja suunnitelmia..
mitähän mahtaa katsastus maksaa jos tekis täysin uuden vaunun uusista osista?