Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 26.05.2014, 22:06
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Rangen korin irrotus ja nosto rungosta erilleen


Täällä lienee kokemusta Rangen korin nostosta.

EDIT 2: Siis siten että koppa ja runko irtoavat kokonaan erilleen, ei vain korotuspalojen asennusta varten. Pitäisi vähän päästä runkotöihin...

Mistä kohdin kannattaa nostaa ja miten?
Laittaako esim. nostopalkit poikittain pyöränaukkoihin ja siitä vai pitääkö tukea myös keskeltä? Kestääkö nostaa laseineen päivineen?
Mitä muuta korista kannattaa irroitella, istuimet varmaankin kaikki...?
Paljonko suunnilleen jää kopalle painoa?

Tietäisi vähän minkäkokoisella härvelillä alkaa edes yrittää...kun ei sitä siltanosturia ole.

EDIT: Tuolta Kallo:n projektipäivyristä bongattuna, että noinko -helppoa- on? http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=144815


Viimeksi muokannut armas : 27.05.2014 06:14 Perustelu: Tarkennus
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
korin nosto rungonpäältä hj60 joo kyllä Tekniikka & Jutustelu 4 06.02.2010 14:29
4runnerin korin nosto tumppu Tekniikka & Jutustelu 2 30.10.2007 22:31
Korin nosto pois rungolta tttreg Tekniikka & Jutustelu 6 04.05.2006 13:33
Toyotan korin nosto Gary Grand Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2004 07:52
Korin nosto Vuosimallit 1968-1982 1 22.02.2004 20:24


Sivu luotu: 03:32 (GMT +2).