![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
![]() Rangen korin irrotus ja nosto rungosta erilleenTäällä lienee kokemusta Rangen korin nostosta. EDIT 2: Siis siten että koppa ja runko irtoavat kokonaan erilleen, ei vain korotuspalojen asennusta varten. Pitäisi vähän päästä runkotöihin... Mistä kohdin kannattaa nostaa ja miten? Laittaako esim. nostopalkit poikittain pyöränaukkoihin ja siitä vai pitääkö tukea myös keskeltä? Kestääkö nostaa laseineen päivineen? Mitä muuta korista kannattaa irroitella, istuimet varmaankin kaikki...? Paljonko suunnilleen jää kopalle painoa? Tietäisi vähän minkäkokoisella härvelillä alkaa edes yrittää...kun ei sitä siltanosturia ole. EDIT: Tuolta Kallo:n projektipäivyristä bongattuna, että noinko -helppoa- on? http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=144815
Viimeksi muokannut armas : 27.05.2014 06:14 Perustelu: Tarkennus |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
korin nosto rungonpäältä hj60 | joo kyllä | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 06.02.2010 14:29 |
4runnerin korin nosto | tumppu | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 30.10.2007 22:31 |
Korin nosto pois rungolta | tttreg | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 04.05.2006 13:33 |
Toyotan korin nosto | Gary Grand | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 29.11.2004 07:52 |
Korin nosto | Vuosimallit 1968-1982 | 1 | 22.02.2004 20:24 |