Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 15.05.2014, 09:46
ärjy:n Avatar
ärjy ärjy ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 18.06.06
Sijainti: joensuu
Viestit: 1.103
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Toi on niin homo että
Heh että homoa, tuollaista kuittia vielä tullutkaan.. invalidiks ja muuksi vajaaks on kyllä haukuttu teknisesti noin leveä jakkara uppoaa vähemmän perseeseen kuin normaali kapea istuin. Siittä voi miettiä mikä sitten on homoa... heh!
__________________
puukko 2
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Viimesin hankinta v. 2013.... jyrden Chit-Chat 800 01.01.2014 17:12
2014 hj 60/61 Chit-Chat 17 01.01.2014 04:09
käyttöauton hankinta! nyyberö1 Chit-Chat 3 19.03.2010 12:19
Rengas hankinta matilton Tekniikka & Jutustelu 3 05.07.2009 20:03
Veten hankinta Vuosimallit 1984-1996 11 05.09.2003 07:28


Sivu luotu: 00:32 (GMT +2).