Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 06.11.2004, 16:46
JF JF ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 14.11.03
Sijainti: Espoo
Viestit: 1.786
Perusasetus

Onkohan rakennusteknisesti mitään haittaa siitä jos hitsaisi koko rungon umpeen? Tietysti hitsauksen pitäisi olla ilma- ja vesitiivis mutta loppuisipahan pelleily.

BJ:nkin runko kun on niittaamalla kasattu niin siinä on sisemmässä pystyseinässä jokaisen niitin kohdalla sellainen nyrkinmentävä reikä, ja tuon 42:ni rungossa on varmaan kymmeniä kiloja maa-ainesta... Jahka alan rakentaa autoa uuden rungon päälle, täytyy pohtia eri vaihtoehtoja, nimittäin kivempi olisi tietysti jos ei tarvitsisi huolehtia pesusta ja tukkoon menevästä kotelorakenteesta.

Tietysti kiva olisi päästä käsiksi sinne välillä, ehkä pitäisi vain sikaflexillä ja peltiä reikien päälle ruuvaamalla tehdä ns. huoltoluukkuja. Näkeepähän sitten.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: HJ61:sen perämurikan sisällä oleva lukonOSTETTU vm O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 01.04.2008 20:29
Chevyn 12boltisen sisällä ylimäärästä roipetta? kares Tekniikka & Jutustelu 7 14.07.2007 00:15
O: 33" -34" /10,5"-12,5 renkaat (24h sisällä) bj75 O/M/V Renkaat ja vanteet 3 10.04.2006 15:21
KUIKA MONI VIHAA MUTAA TimJus Tekniikka & Jutustelu 65 30.03.2005 14:40
arvaa mitä rekan sisällä on???? TimJus Chit-Chat 18 21.03.2005 23:36


Sivu luotu: 13:21 (GMT +2).