Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 02.05.2014, 21:53
rocky86:n Avatar
rocky86 rocky86 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: tornio
Viestit: 605
Perusasetus

jos renghaan selällä tarkoitat kulutus pintaa/kuviota niin ei sais tulla kaaresta ulos.

eli levike kumia kaareen olikohan niin että sitäkään ei sais laittaa kuin 50mm per puoli??
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
MogTrol ja kadoneen motivaation metsästys Ewerglade Maasturiprojektit 225 23.10.2015 13:22
Uusi tuleminen Topi1982 Maasturiprojektit 30 12.08.2015 13:15
O: 2 suuntainen ulos otto JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.07.2006 10:53
Cherokee putkesta ulos. Tomppa82 Linkit 2 25.02.2006 01:17
Offaajat ulos kaapista !!! Intiaani_Chief Tekniikka & Jutustelu 23 26.01.2004 23:18


Sivu luotu: 17:27 (GMT +2).