![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
Moro.
Tuli ostettua käyttikseksi 2001 vuoden hyndai h1 jossa on mitsun pata. Pientä ongelmaa laitteen kanssa on. Vikavalo syttyy välillä ja veto katoaa totaalisesti. Tämä vissiin korjaantuu kunhan egr:än saan poistettua. Ongelma on että en keksi mistä syöttöjä saadaan lisää. Pumppuna on vastaava joka löytyy linkin takaa http://www.easyautoparts.eu/en/spare...4-42000-elektr Onko kyseistä pumppua mahdollista edes ruuvata vai joutuuko hankkimaan lastun? Kiitokset jo etukäteen vastaajille. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Mitsubishi L200 -91 | veikkaaja | Maasturiprojektit | 8 | 28.01.2012 14:47 |
| Mitsubishi L200 | Jeepp | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.03.2011 10:05 |
| Myydään Mitsubishi L200 | JP80 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 14.09.2010 11:45 |
| M:Mitsubishi L200 -04 4wd | isuzubj | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 01.12.2007 16:38 |