![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() Kentin nokka-akseli H224Tuli asennettua Rangeen Kentin nokka-akseli H224. Valmistaja ilmoittaa että imuventtiili on täysin auki 111 astetta jälkeen yläkuolokohdan. En ole löytänyt mistään mikä olisi sytytyksen säädön aste luku, ennen tai jälkeen yläkuolokohdan. Virranjakajana Rangessa on 41681A joka ajoitus on 5 astetta ATDC eli jälkeen yläkuolokohdan. Ja jos laittaa kyseiseen lukumaan niin kyllä auton käyntiin saa mutta käynti on vaikeaa. Kyseessä on vm.-78 Range. Jotenkin epäilyttää että onko mahdollista että virranjakaja ei olisi kyseisen mallin alkuperäinen? Kertaakaan kell tietoa on keseisestä aiheesta. Kiittäen Jykä Note! This message was posted anonymously!
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
sj 410 nokka-akseli(t) jumii | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.07.2007 13:38 | |
O:sj 410 kansi+nokka-akseli | Lunkkis | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 31.01.2006 19:38 |
O:nokka-akseli | timsa | O/M/V Muut | 0 | 03.06.2005 16:55 |
Nokka-akseli käytetystä moottorista? | Hammer__ | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 13.10.2004 22:56 |
Nokka-akseli | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.01.2003 19:36 |