Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.04.2014, 09:26
kesis kesis ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 22.12.04
Sijainti: salo, Finland.
Viestit: 936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja artsi777 Näytä viesti
Ai saateri, menikö pahasti? Ei kuitenkaan ite alle jääny?

Ja jos jotain positiivista pitää ajatella, ni onnex mönkijä eikä jeeppi
Eei se mitään pahasti hajonu,tekniikka kiukutteli hetken mut pienen hienosäädön
jälkeen tekniikkapuoli kunnossa.
Molemmat juuri paklatut tavaratelineet kärsi ja vitosen etuvalo luonnollisesti
rikki et aika pienillä tälläkertaa.Ite ehtisin hyppäämään kuusikkoon.
Välillä tuntuu et toi mönkijä ei taida olla mun juttu vaik hauska vehe onkin.
Hienosäädön jälkeen annoin mönkkärin likkojen käyttöön ja kaivoin ite jeepin
tallista,otin ovet ja katon pois ja ajelin melkeen koko radan läpi,muutaman
pahan paikan jätin väliin.Aika hienosti nousee ku on kuivaa ja antaa vähän happee

Komiat nuotiot teillä ollu,siinä olis tarvinnu olla vähän pidempi tikku jos makkaraa
olis halunu paistaa.Kuvista päätellen reittikin on ollu paikkapaikoin kostea.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SALON SEUDUN OFFROAD RY:N VUOSIKOKOUS 2.4.2011 -Kaisa- Tapahtumat 8 02.04.2011 07:30
Tapahtumia Floridassa...Nyt kuvia jos kiin... MakeO Linkit 22 08.03.2006 08:18
Tapahtumia Juniori83 Linkit 1 04.10.2005 08:52
Liikaa tapahtumia ??? Ex_inkkari Chit-Chat 3 11.09.2005 21:49
Salon Nörtit mikk0 Jokes 0 17.02.2003 10:54


Sivu luotu: 12:10 (GMT +2).