![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() Hotelli OffroadporukalleNo en löytänyt sopivaa topikkia mihin tämän ois voinut tunkea, joten tein oman ![]() ![]() Itse toimin täällä kokkina, kesällä hoidan myös koko hotellin siivoukset, varaukset yms.. Pomon mies / kakkospomo, tietää aika paljon myös offailusta, ja on niistä hommista kokenut.. Hieman matkoja eri paikkoihin: Levi: 148km Inari: 33km Ivalo: 72km Sodankylä: 232km Rovaniemi: 361km Oulu: 580km Helsinki: 1100-1300km riippuen reitistä ![]() Hotelli korpikartano Sijaitsee Inarin menesjärvellä, ja ulko ovelta alkaa euroopan suurin erämaa, sekä 6km päässä alkaa yksi euroopan suurimmista kansallispuistoistakin, Lemmenjoen kansallispuisto. ![]() Nettisivumme ovat: http://www.menesjarvi.fi/index_su.htm Ja hieman itse ottamia kuvia paikasta: ![]() Terassilta.. ![]() Kesäterassilta, ja maisemia.. kera mustikkapiirakan ![]() ![]() Hiekkarantaa riittää vaikka muille jakaa täällä... ja käytössä on kajakkeja, kanootteja, soutupaatteja yms... Jos tykkää muutenvaan mennä, taikka kalalle ![]() Käytössä on myös 2 pientä kotaa, toinen hotellin läheisyydessä, toinen järven toisella puolella, metsässä pienoisen kävelymatkan päässä. Käytössä on myös iso ravintolakota, jota käytetään ainoastaan tosin kun siellä tarjotaan ruokaa. (mahtuu hyvin n. 30 henkeä). Hotellihuoneet ovat viihtyisiä ![]() HUOM. Jos olette varaamassa huonetta, niin soittakaa pomolleni Anne Harjulle, Puh. +358 (0)40 777 4339, tai minulle, Antille, 0509128336. JOS soitatte pomolleni, niin sanokaa että tunnette miut niin saattaapi tulla alennusta ![]()
Viimeksi muokannut Eräilves : 19.04.2014 13:19 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Vankila on kuin viiden tähden hotelli" | MattiH | Chit-Chat | 21 | 24.02.2011 19:55 |
Hotelli | Uazmies | Chit-Chat | 3 | 03.12.2006 23:15 |
hesburger hotelli | leivos | This And That | 0 | 21.06.2004 08:33 |