Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 08.06.2005, 12:10
HEKULIINI HEKULIINI ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 07.04.04
Sijainti: Belarus.
Perusasetus

Nyt äkkiä motivaatiota tänne!!!!

Alkaa tulemaan takaiskuja siihen malliin, että meinaa usko loppua. Niin että kertokaas nyt mulle taas, että mitä varten mulla onkaan auto, jolla voi ajella metsässä, mutta maantiellä ajo ei olekkaan enää niin herkkua. Kun mulla vois olla vaikka joku perusvolvo, millä mää pääsisin kulkemaan töihin, eikä emäntäkään niin kauheesti valittais.

Toisaalta ei sillä Jeepillä nyt niin kamala ole maantiellä ajella, eikä se eukkokaan nyt niin kauheesti valita.

Oikeestaan Jeepillä on ihan kiva ajella myös maantiellä, eikä emäntää taida kiinnostaa tippaakaan, että millä mää kuljen. Kai tää on vaan jotain vierotusoiretta, kun en oo päässy pariin päivään ajelemaan ja oon joutunu kulkemaan ooppelilla...

Ei HELVATA!!! JEEPISTÄ EN LUOVU!!!

Ja vielä perään joku oikeen kiperä ajokuva, ettei sekään unohtus, että mitä varten sitä autoa oikeen rakennetaan.

Ennen oli tämmöstä, lumiselle tielle jäi jumiin:

Lumien sulettua päästään jo hiukan paremmin:

HUH Että helpotti! Pitäis vissiin mennä tänään hiukan taas ajelemaan tuonne metsikköön ja katselemaan uusia uria...

---Ei hävetä enää yhtään---

Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Äkkiä siitä Bronkkosta tuli "hyvä" FinnDRZ Chit-Chat 2 10.10.2007 17:33
äkkiä edullisille autokaupoille ähtäriin... longfiedteam Chit-Chat 4 17.11.2006 11:38
ilmaa pajeron alle(ja äkkiä) okkiM Tekniikka & Jutustelu 14 07.05.2005 07:37
M: No niin hurjat, nyt äkkiä huutamaan JERKKU O/M/V Muut 6 06.09.2004 08:29

Sivu luotu: 16:26 (GMT +2).