![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Mun mielestä tarvikemurroksia ei ole lainkaan suunniteltu offiin vaan kutuskestävyys on etusijalla.
Lisäksi osittainen karkaisu voi aiheuttaa ei toivottuja jännityksiä ja rajapintoja materiaaliin. Jos nyt tosiaan jotain epätoivoista alan testailemaan niin käyn esittämässä suunnitelmani jollekin alan ammattilaiselle. Esim: lämmitän maljan ja piparin hellan levyllä ja seuraan lämpöä. Mieluummin kokeilen pidempää aikaa alhaisemmalla lämmöllä kuin toisinpäin. Vetaria en halua pehmentää, kovuuden ei pitäisi vaikuttaa sen joustavuuteen. Offi on senverran marginaaliharrastus että en usko cromomurroksen tekijänkään syljeskelevän kattoon.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. Viimeksi muokannut helmapelti : 12.04.2014 09:43 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 murroksen vaihto | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.05.2013 14:32 |
Volvon murroksen rasvaus | ismo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.04.2011 14:49 |
murroksen malja | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.08.2009 08:33 |
Murroksen suojakumi | härski | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.09.2008 14:52 |
volvon murroksen suojakumi? | oska80 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 18.02.2008 18:04 |