Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 11.04.2014, 12:47
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.293
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GrapL Näytä viesti
http://www.lowrangeoffroad.com/index...-case.html?p=1

tuol ku on toi taulukko

Mites ku ton mukaan 4.16:1 ei ois ku 29-30" renkaille sopiva välitys. Tulisko sit liian hidas tolla hitaimmalla 6.5:1 maantiellä 31" kumeilla? vai pitäskö ton taulukon mukaan hankkii toi 5.14:1.


taitaa tuoltaki tulla halvemmaks toi 6.5:1 setti ku mistää muualta? tähän oon kyl kallistumassa.. siinä mielessä et jos rengaskoko kasvaaki jossai vaiheessa evoluutiota.
Nuo jenkkien taulukot on samuraita varten, ja koska 413:sta on vähän tiheämmät perät, niin todellinen välitys jää vielä siitä syystä taulukon lukemia tiheämmäksi.

Henkilökohtaisesti kyllä kolmeykkösten kaveriksi laittaisin 5.14 välitykset, mutta jos siltä tuntuu, että isompaa rengasta on tulossa joka tapauksessa, niin sitten 6.5. Jotkut kyllä tykkää huudattaa menemään 6.5 + 31" yhdistelmälläkin, mutta itse en kyllä ainakaan moiseen lähtis...
__________________
-Pauli-

Viimeksi muokannut Palex : 11.04.2014 12:52
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).