![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Muistelisin, että ennen kun alkoi cromo villitys, niin esim. longfieldin murrokset olis ollut juuri tällaisia uudelleen lämpökäsiteltyjä ja niistähän tuli sitkeämpiä, mutta muistelisin, että palstallakin oli juttua, että ei kestäneet ajella venäjän reissuja, kun kului niin väljäksi. Tämä siis "old school" tyylisillä longfield murroksilla.
Onneks nykyään on cromo longfield keksitty ![]() ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj61 murroksen vaihto | tomppaa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 03.05.2013 14:32 |
Volvon murroksen rasvaus | ismo | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.04.2011 14:49 |
murroksen malja | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 22.08.2009 08:33 |
Murroksen suojakumi | härski | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 03.09.2008 14:52 |
volvon murroksen suojakumi? | oska80 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 18.02.2008 18:04 |