![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Joo sammalta piisaa kyllä rutkasti oli jonku lehtipuun alla seissy. Joka nurkassa yks lehti juu. Joustaa muuten aikas hyvin. Hienosti se tuli 30 km Taron perässä puomilla hinaten. Ja sisälmys oli tuossa kunnossa eli ei penkkiä. Vararenkaan päällä tuli istuttua koko matka
Hartiat tuli kipeeks ku ei päässy noijaan mihinkä
Viimeksi muokannut VW Taro : 07.04.2014 19:24 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kenen vanha patruuna? | GENOBI | Chit-Chat | 0 | 15.06.2011 20:16 |
| cruiseri rojekti | LarppaV | Maasturiprojektit | 50 | 27.08.2010 21:29 |
| Kenen vanha Subaru?? | Rotta-Racing | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 19.04.2008 16:41 |
| Kenen entinen cruiseri?? | Nerd-O | Chit-Chat | 12 | 04.12.2007 08:04 |
| Syntymäpäivälahjaksi Cruiseri | toyovoima | Chit-Chat | 18 | 21.10.2007 22:31 |