Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 07.04.2014, 19:22
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 784
Perusasetus

Joo sammalta piisaa kyllä rutkasti oli jonku lehtipuun alla seissy. Joka nurkassa yks lehti juu. Joustaa muuten aikas hyvin. Hienosti se tuli 30 km Taron perässä puomilla hinaten. Ja sisälmys oli tuossa kunnossa eli ei penkkiä. Vararenkaan päällä tuli istuttua koko matka Hartiat tuli kipeeks ku ei päässy noijaan mihinkä

Viimeksi muokannut VW Taro : 07.04.2014 19:24
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kenen vanha patruuna? GENOBI Chit-Chat 0 15.06.2011 20:16
cruiseri rojekti LarppaV Maasturiprojektit 50 27.08.2010 21:29
Kenen vanha Subaru?? Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 30 19.04.2008 16:41
Kenen entinen cruiseri?? Nerd-O Chit-Chat 12 04.12.2007 08:04
Syntymäpäivälahjaksi Cruiseri toyovoima Chit-Chat 18 21.10.2007 22:31


Sivu luotu: 13:56 (GMT +2).