Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #21  
Vanha 02.11.2004, 22:37
offgrizen:n Avatar
offgrizen offgrizen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.01.04
Sijainti: Vaasa, Finland.
Viestit: 120
Perusasetus

Nyt alkas taas näkymään valoa Patukka osastolla, jos kaikki menee hyvin niin saan torstaina tai perjantaina katsastuskuntoon. Paljon jää vielä laittamatta, mutta maanantaina ehtii sit taas jatkaa virittelyä. Vakio apukuskikin peljästyi, kun ostin vinssin ja päätti ostaa oman auton, jottei tartte mun vaijeria vedellä <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>.

patrol -87
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 11:23 (GMT +2).