Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_
eli tarvike holkit oli joku tempassu  no nyt on kunnon uralliset ei pitäs ainakaan lämmetä niin paljon kun urattomilla.
|
Katsoppa minun profiilista HDJ-80 vastaavia

(toki hdj-80 alunperin aina jatkuva neliveto)
siis kaikki nuo kiinninapanneet/palaneet on juurikin rasvaurilla olevia tarvikeholkkeja. ja tuolla pahimmalla on kilometrejä takana monta tuhatta, toki samassa "Kirskahduksen/krääkäsyn" etsinnässä meni metrilleen yhtäpaljon ajettu tarvikevetonivel ja muutama 100 tkm ajettu alkuperäinen vetoakseli.... ja stefa, ja...
On tullut (sattuneesta syystä) katseltua noita holkkeja, ja en osaa kertoa, miten uudet holkit erotetaan; siis alkuperäinen vs. tarvike (ja kaikki tarvikkeet ei välttämättä ole huonoja) Mutta minulle tuo venäläinen ruletti riittää, ja nimenomaan hdj-80 kohdalta.
Ainakaan jatkuvaan nelivetoon minä en pistä yhtään tarvike puslaa/helaa, sen verran työlästä/kallista säästää muutaman kymppi
P.S Jos katsot noita kuvia tarkkaa, niin materiaali vääntyessään nayttää rakeiselta /lehteilevän ja noista kiinnileikanneista pinnoista minä tulkitsen materiaalin olevan epäkuranttia...
Siis jos joku vaihtaa varmasti alkuperäiset holkit pois, niin kuvia!