Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #25  
Vanha 16.03.2014, 23:22
Pellilän Paroni Pellilän Paroni ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.10.11
Sijainti: Jokioinen
Viestit: 4
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ALABAMA TÖHÖ Näytä viesti
Kiitos kaikille osallistujille hienosta tapahtumasta, rokkamiehelle michelin maininta tykki keitoksesta.
Suitsa letkan vauriot,yks antautunut murikka, katon uudelleen muotoilu puun avulla, ja subarun pyöränkulmien säätö V-tyyliin...
"Pienet winssaukset pitää mielen virkeänä..." laittakaa kuvia tuleen kun näytti olevan kuvaajiakin ryhmää seuraamassa!!!
Safari 2 vetäjä kiittää ja kumartaa kaikkia mukavasta talvi(KURA)sodasta.
Safari 2 "jalkamiehet" kiittää mukavasta päivästä, seurasta ja ruuasta.
Teillä on mahtava ajoalue!

Tässä linkki kuviin:
http://s1332.photobucket.com/user/Su...ota%2015032014

ja tässä videoita:
http://s1332.photobucket.com/user/Su...32014%20videot

Nuo on lähinnä Safari 2 porukasta, mutta on siellä jonkinverran myös muista kohdalle osuneista!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
TML-Trophy 2014 8-10.8.2014 piipari Tapahtumat 75 18.08.2014 01:26
Talvisota 2014 Volvoton Tapahtumat 20 07.03.2014 19:50
TALVISOTA 2009 ??? vänkäri Tapahtumat 3 07.01.2009 11:31
TALVISOTA 2008 vänkäri Tapahtumat 37 17.02.2008 10:34
talvisota 2007? ahku Tapahtumat 26 28.02.2007 10:52


Sivu luotu: 16:41 (GMT +2).