Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 02.03.2014, 00:09
mara90:n Avatar
mara90 mara90 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 08.06.11
Sijainti: Huittinen
Viestit: 697
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vmt Näytä viesti
Mua kanssa gauheesti vituttaa tuo rahamiesten rakentelu! Melkeen kaikki rakentelee tallissa! Siis sisätiloissa ja lämpimässä ja kuivassa! En mä ainakaan kauheesti sellaista arvosta, jos auto on sisällä rakennettu. Paljon hienompaa on, kun räntäsateessa on tehty. Voisikohan saada jonkun oman sarjan ulkona rakennetuille autoille? Mun mielestä se olisi tosi hyvä juttu. Mutta kyllä mäkin tänään vähän tunnen sitä tallifiilistä, kun talliin pääsin piirtelemään viivoja ihan uuteen rautaan ja tallissa! Oikeestaan on aika rahamiesfiilis, kun vielä pari kaljaakin otin! Eikä vie mun fiilistä, vaikka onkin töistä haalittu hukkapätkä tuokin...




X2 !
Oliskin joku talli missä mahtuis jotain tekemään, juur on semmonen ihmisen mentävä käytävä tallissa että juur pääsee kulkeen tallin perälle asti
On sentään Volvo projekti tuolla honkkarin pressutallin alla, ei tuo pressu kyllä mitään vettä pidä, Volvo on tallissa yhtä märkä kun se olis taivasalla...
estää se sentään yli tuuman kokosten kikkareitten putoomasta päälle
Sillon tuli rahamielen fiilis kun hihnaremmisen pylväsporan tilalle tuli aito ruottalainen ratasvetonen pylväspora, ja halvalla saiki! Kyl nyt kelpaa kairata
Ja onneks on metallifirmassa töissä niin saa sieltä haalittua materiaalia...

Ja juur tuossa ehtoopäivällä rupes ottaan kupoliin kun Volvon peltiosia korjasin, millai voi joku perkeleen kumivasaraki hävitä ku tuhka tuuleen?
Valehtelematta varmaan puolen tuntia sitäki ettein mut ei niin ei...
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
mikä ihmetyttää,, eli lähes vituttaa mäksä Chit-Chat 1390 15.01.2022 19:25
Kiinnostaako suunnistus vuonna 2014 sampolaattori Tekniikka & Jutustelu 50 11.02.2014 13:39
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 15:37 (GMT +2).