Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 27.02.2014, 21:06
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Perusasetus

Tallilla alkaa olemaan kaikki hallitunkit finaalissa tai ainakin siin jamassa et mun autoja niillä ei saa enää nosteltua, joten tarttis uus hommata. Onko jollain antaa vinkkiä mikä olis sellainen hallitunkki joka kannattais harkita ja että siitä olis sit hiukan pidempäänkin iloa, ettei tarvii olla muutaman vuoden välein ostamassa uutta. Meinasin et sais olla hiukan rajumpaa tekoa kuin noi edelliset alumiini rimpulat mitä porukka on meiän tallilla ostellu. Sekin hyvä puoli isommassa olisi et kaikki ei sitä sit retuuttaisi, kun eivät saa sitä minkään matalalattia "corollan" alle sopimaan (mä olen ainut porukasta kun harrastaa maastureita ja pakuja). Joten itelle olisi parempi et nostoa on reilusti, niin saa risukeulamaastureistakin kunnolla etu renkaat ilmaan. Nostokykyä sais olla vähintään 600mm.n luokkaa enempi parempi, mut jossain vaiheessa alkaa tunkinrungollakin olla mitaa sit jo sen verran et hankaloittaa touhua. Hinta luokka pitäis tietty olla kohtuuden rajoissa (harrastelija ystävällinen), kun en kuitenkaan leipääni tienaa tunkilla. Vinkit laadukkaista käytetyistä otan myös vastaan.
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 01:18 (GMT +2).