Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Corvette Finland > Yleiset
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Yleiset Tämä on Club Corvette of Finlandin yleinen keskustelupalsta. Palsta on jaettu vuosimalleittain. Tähän yleistä-osuuteen voi kysellä/vastailla muuta Vetteen ja kerhoon liittyvää.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 25.10.2004, 09:05
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Tämän Budgen pitäisi nimen omaan olla sopiva sisätalliin eli kehuivat että on nimenomaan hengittävä eli jos kosteutta tulee auton alle niin saa hengitettyä sen kankaan läpi. Vaikutti asialliselta koska sitä ei suositella sateeseen ollenkaan. Myyjä sanoi olleen käyttänyt pari talvea omassaan.

T:MIC4-90


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Vuokrataan tallipaikka talveksi. Wago-78 O/M/V Muut 5 21.10.2006 21:20
M: Takapotkua talveksi, Starletti... GreatS O/M/V Ajoneuvot 0 27.07.2006 20:36
Talveksi seisontaan.. MIC4-90 Yleiset 6 02.11.2004 07:42
Lämpöä talveksi Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 9 26.08.2004 06:59
lämmintä tallitilaa talveksi Yleiset 2 27.07.2004 12:05


Sivu luotu: 10:10 (GMT +2).