![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
|||
|
|||
|
Tuota kannatin palkkia modasin vähän .. ei jakasanu lähtee tekee täysin samanmoista..
VAnha: Hojiin allakäyneet tietää millänen se on joskus ollut ![]() Nyt tuli tällänen.. Sitten pääs vähän toista puoltakin alottelee. postiivistä oli se, että kuskin puolen helmaa ei oltu koko matkalta vaihdettu ![]() Taasen kuskin lattiassa oli korjauksia vissiin useita päällekkäin.. joka taas vei aikaa, kun niitä joutu hakkaamaan "vasaralla" auki.. helpompi olisi ollut taas kun näitä paikkoja ei ois hitsattu/vedetty paskalla umpeeen, mutta minkäs teet.. Ihmeellistä sinänsä, että nää ruostuu... Tuossa reijässä tais olla kahdet paikat päällekkäin ja auton omatkin ruosteiset pellit sieltä vielä alta löytyi... ![]() Kannatin palkista kuitenkin paljastui ihan tuoretta tavaraa, mihin on sitten mukava täpätä pelti kiinni samanlailla kun se siinä on ollutkin.. Masentavia hommia.. onneks tässä on se hyvä puoli, että NE LOPPUU JOSKUS.. ![]() Ettei elämä kävis liian helpoksi piti saada kesäksi ranteenvenytin sekin pienellä rojektilla pitäis ajokuntoon saattaa.. Vm-90 600 cbr ja ajettu vasta sisään 110tkm.. ![]() To DO: listaa silläkin on jonkun verran... JA ettei kävis vielä liian helpoksi, niin tuli ostettua siskon likalle skootteri pääseepähän sekin 2-pyörästen maailman aloittaa.. tässä on tosin vaan huolto ja paanalle.. Myöskin kesä kolkuttaa tosiaan uhkaavasti ovelle.. pitäsi noita american rautojakin entrata taas kesän menoihin ....... |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään Osina hj 61 ja hj 60 Nyt lähtee halvalla! | kauhanen | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 36 | 29.11.2011 10:01 |
| Myydään hj 60 akselit ja hj 61 lukko murikat | jeppe__ | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.07.2009 14:53 |
| Myyty Käyttämätön timbertech-vinssi ja 60" hi-lift ja käytetyt hj 60 iskarit | khp78 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 08.05.2009 19:44 |
| FJ 60 / 62 VERSUS HJ 60 / 61 , 4" korotus | Houjou | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.03.2008 18:10 |
| M: Hj-60 -82 3 hlö ex-jollapaku + Hj-60 kori | MakeO | O/M/V Muut | 16 | 02.07.2006 01:40 |