Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 16.01.2014, 21:14
nalle00:n Avatar
nalle00 nalle00 ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Kemi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tuomaritulee Näytä viesti
Pidä se alkuperäinen rumpu SE toimii, nuo levy hommat on ihan perseestä... Ainut minkä vois saada toimii on semmonen hydraulisen ja mekaanisen yhdistelmä.
Toimiihan toi rumpu puhtaana, mutta mulla ainakin menettää tehonsa heti kun on kunttaa täys. toisaalta kun kattelin noihin tojotoihin tehtyjä valmiita paketteja niin ovat aika lailla verrattavissa mopon etu jarruihin eli aika tehottoman oloset.

Muuten vois tehä vaikka kokonaan hydrauliseksi, mutta kun ei tämä suomen nihilistinen lainsäädäntö mahdollista sitäkään mikäli olen oikeen ymmätänyt jos meinaa kilvissä pitää. mut miten hyväksyisköhän sen niin kun tossa ehdotettiin niin kompinaatio että toimis molemmilla vaijerilla normaalisti ja sai myös hdrauliseti päälle tarvittaessa siis aina muulloin kun katsastuksessa.

Luokat
patrolli

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5057 16.07.2025 22:43
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju hoojii Tekniikka & Jutustelu 227 15.08.2020 20:03
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20

Sivu luotu: 17:30 (GMT +2).