![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
|||
|
|||
|
************************************************** ************************************************** *
Lainaus:
mut sit se olikin "ex-itku" kun ei saanut muijaltaan lupaa kirjoittaa edes salanimellään(kutsutaaks sitä niciksi) ************************************************** ************************************************** * -Inkkari saa sanuva Dotge -Nyberö saa sanuva Paska KIITOS PS.ne onkin sama asia. paitsi et kylmä tohon pellolle työnnän paskaa mieluummin kuin jenkkiruostetta. hj:kin on ympäristö ystävällinen verrattuna bushin vankkureihin. hj sentään katoaa luonnosta vuodessa korkeintaan renkaat jää. ainakaan tonne navetan taakse eimuuta oo tojon romuista jäännyt jäljelle. ehkä ne saa seuraa jos joku sattuis erehtymään mun metsäteille. tossa kerran oli yksi auto tuolla metsässä perkissa ilman lupa. no minä hain traktorin ja peruutin auton perään kiinni ja kurotin kauhan keulan eteen. kyllä ne illalla tulivat hattu kädessä kyseleen josko vois päästä lähteen kotiin. olivat kuulemma sienessä eikä tienneet että toisten metsissä ei saa ajella ILMAN LUPAA.kun kerran kauniisti pyysivät niin minähän reiluna miehenä kävin päästämässä auton pois olihan niillä mennyt tovi jos toinenkin selvitellessä kenen traktorin alle olivat jäänneet parkkiin. ************************************************** ************************************************** * -hame päällä ei munat hikua- Note! This message was posted anonymously! |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| kannattaa puhua paskaa | tjl | Chit-Chat | 3 | 04.02.2007 12:51 |
| Aitaa ( offtopic) | JakeHammer | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 21.09.2004 10:58 |
| Poltatko?[offtopic] | HEKULIINI | Tekniikka & Jutustelu | 32 | 17.09.2004 09:46 |
| Woimasavuu (Offtopic) | MK | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 23.08.2004 08:00 |
| M: talvinakit (munkeista ei voitane puhua..) | Ojizzz | O/M/V Muut | 0 | 30.07.2003 07:50 |