Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 26.12.2013, 12:24
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Kaikki väkisin ostetut ja keksimällä keksityt lahjat on surkeita. Ne jää kuitenkin nurkkiin seisomaan ja pukille jää hölmö olo eikä lahjan saajakaan iloinen voi olla

Sitä en ole vielä keksinyt miten tollaset tilanteet voisi hoitaa tyylillä, itse tänäkin vuonna jätin kaikki ostamatta mutta Vaimon sain suht tyytyväiseksi käyttämällä lauantaina pikaisesti Tallinnassa ostoksilla
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
joulu mäksä Chit-Chat 27 25.12.2013 20:22
Joulu Topi1982 Chit-Chat 3 29.04.2013 20:51
Joulu tuli JERKKU Tekniikka & Jutustelu 29 09.03.2007 20:26
Joulu yama43 Chit-Chat 1 23.12.2006 15:46
Joulu Lars This And That 15 17.01.2006 10:28


Sivu luotu: 23:47 (GMT +2).