![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#34
|
|||
|
|||
|
Juu tulipa käytyä kattomassa ajoja,ja kun oma auto on pukeilla tuupattiin mönkiöillä pelipaikalle ihmettelemään kalustoa ja autoja.
Maastot näytti kyllä todella asialliselta ja nähtiin siinä yksi kaatokin. Kotiin päin kun lähdettiin tehtiin pika suunnitelma että pikkuteitä Euraan ja siitä sotilaskotiin kahveelle Säkylään ja metsäteitä pisin kotio, reippaat 160km tuli ulkoilua ![]() Iso käsi järjestäjille tullaan autolla ensikerralla
__________________
riiseli mersedes
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ajopäivä Rabbit Ranchilla lauantaina 12.10 2013 klo 14 | Racingrabbit | Tapahtumat | 13 | 13.10.2013 11:57 |
| Rymyttelypäivä Sastamalan Kämmäkässä 01.06.2013 | Picu | Tapahtumat | 50 | 05.06.2013 22:17 |
| KULMAKORVESSA AJOPÄIVÄ LA 12.2. KLO 10 | Kulmakorpi | Tapahtumat | 32 | 15.02.2011 09:03 |
| 18.3 la jatilassa ajopäivä klo 12.00 | lonelywolf | Tapahtumat | 19 | 24.03.2006 11:09 |
| AJOPÄIVÄ KUNNASNIEMELLÄ /(Joensuun läh.) LA.17.12 | sakari65 | Tapahtumat | 7 | 18.12.2005 03:18 |