Jänö saapuu kuukauven kestäneen työkomennuksen jälkeen ilotaloon,tiskillä se tilaa viskin ja tiedustelee hintaa lemmen puuhille.Johtajatar kertoo ettei yhtään pupua olen nyt vapaana.Jänöllä soiro pullottaa etumuksella sen verran kovana että kertoo kelpuuttavansa minkä tahansa eläimen kumppaniksi lemmen leikkeihin.Johtaja selaa varauskirjaa ja kertoo että ainoa vapaana oleva kumppani olisi huoneessa viisi mutta se on Boa,sen jos käyt hoitelemassa nii talo tarjoo.Tilattuaan toisen viskin jänö päättää että paremman puutteessa kaine tarpeensa Boankin kanssa voi hoitaa.Pienen nousuhumalan ansiosta jänö tuntee olvansa eläimellisessä kunnossa,käytävää vippaillessaan se lyö etuviistoon kohotetuilla ja etusormet suoriksi ojennetuilla käsillään tahtia puolelta toiselle vaihtaen ja lauleskelee sammalla "mä oon mikä oon ja muuta en voi".Oven takana jänö nuolaisee sormenpäitään ja ja ojentaa pulisonget ja kulmakarvat järjestykseen.Hetken jänö luulee jo tulevansa katumapäälle mutta viskin vaikutus on kohottanut itsetunnon sille tasolle että jänö näkee itsensä aktin jälkeen alakerran baarissa "väli kaljalla"ja toiset eläimet katsovat häntä kunnioittaen ja kuiskivat,tuo on se jänis joka rakasteli boaa läpi yön.Jänis potkaisee huoneen oven auki,astuu sisään ja karjaisee"Nyt huora rako auki tai tullaan kyljestä sisään".Samalla hetkellä kovan saalistus vietin omaava boa iskee kuin tuhat volttia,kita ammollaan se nappaa jänön suuhunsa aivan kuin sammakko tekee salamannopealla kiellään kärpäselle.Jänön takajalat näkyvät boan suusta kun se tekee harkittuja hitaita nilemis liikkeitä ja joka nielaisulla jäno liikkuu sentinsisään mutta ainaa otteen löystyessä takaisin ulos.Tätä edestakaista nylkytystä kestää ainakin vartin verran kunnes jänön pitkän malliset korvat alkavat kutittaa boan kitalakea,kitalaen ärsyyntyminen aiheuttaa ongelmia boalle ja sitä alkaa aivastuttamaan.Lopulta ärsyke on niin valtava että boan on pakko aivastaa,se kääntää vartalonsa mutkalle niin että pää osoittaa taakse päin,sulkee silmänsä,vetää henkeä,pidättää hengitystä,oikaisee vartalonsa salaman nopeasti kuin joku keskiaikainen kivilinko ja aivastaa vartalon suorituessa yläkuolo kohtaansa.Jänis lentää boan suusta ohjuksen lailla,avoimesta ovesta ulos,käytäävää pitkin kohti sisääntuloaulaa ja lopulta rämähtää vastaan otto tiskiä päin ja jää lattialle makaamaan.Johtaja syöksyy tiskin yli ja taputtaa jänöä poskille ja hokee"herää,herää"lopulta jäni avaa silmänsa ja sanoo"elämäni paras suihin otto"
|